Sonntag, 25. Januar 2015

*NOW is the TIME...*

Návodov na obálkové albumy a notesy je množstvo... Postupy sú viac menej jednoduché, no pri ich konečnej úprave sa fantázii medze nekladú. A výsledný efekt je skvelý. Fascinujú ma možné obmeny zlepovania a vzájomného vkladania obálok, vytváranie priehradok a tajných zákutí...
Na tento mini album som použila listové obálky, zdobila som najmä prednú stranu, vnútorné stránky som dekorovala striedmo...

Es gibt eine Menge Anleitungen zu Umschlag-Alben und Notizbüchern... Die einzelnen Schritte sind mehr oder weniger einfach, aber bei deren Fertigstellung kann man der Fantasie freien Lauf lassen. ... und das Ergebnis ist großartig. Mich persönlich faszinieren die vielfältigen Möglichkeiten verschiedene Fächer und "Geheimverstecke" zu kreieren...
Für dieses Mini-Album habe ich Briefumschläge verwendet, vor allem die vordere Seite verziert, die inneren Seiten aber mäßiger dekoriert...




  

 

Credit: Paper Kraft Basics Pack by Papermania, Colorful Dreams by ScrapBerry´s, Vintage Travel by Crelando, October Afternoon - Tumbleweed by Sasparilla, Chipboard Cartographer by Prima Marketing,..., Paper Flowers, Pearls Kids´Fun by ScrapBerry´s, Acrylic Paint Metallic White, Metallic Bronze by docrafts, Graduate Acrylic White by Daler Rowney... 




2 Kommentare:

Unknown hat gesagt…

Krásne výtvory, scrapbooking je pre mňa neprebádaná krajina, takže tíško obdivujem. Renata

MakaArt hat gesagt…

Ďakujem krásne Renátka :)